Merhaba kızlar. Sizlere de danışmak istediğim bir konu var. Tecrübelerinize inanılmaz ihtiyacım var. Bebeğim bugün 22 günlük ve büyük tuvaletini yapamıyor. 3 günde bir doktorun önerisi ile ilaçla yaptırıyoruz. Ve sürekli bir gazı var gece uyku yok. Gündüz saat başı uyanıyor ve bağırıyor. Sakinleştiremiyorum ve kendimi çok çaresiz hissediyorum. Yapılabilecek bir şey yok mu 🙁