MelekAnnesii Merhaba, hamilelikte östrojen hormonumuz çok yüksek olduğu için normal sayıda dökülmesi gereken saçlarımız dökülmez gür görünür, fakat östrojen hormon seviyemiz doğumdan sonra yavaş yavaş normale döndüğü için zamanında atamadığımız saçlarımızı atarız. Yani bu bir süreç, para tuzaklarına kanmayın. Kan değerleriniz iyiyse kansızlık yoksa ya da tiroid sorununuz yoksa saç dökülmenizin başka hiç bir sebebi yok. Kansızlığınız varsa kan ilacı kullanın, tiroid varsa onun için ilaç kullanın her şey zamanla normale dönecektir.