Benimde saçım çok dökülüyor. Hamileyken de çok dökülüyordu. Troidim yükseldiğinde doktor imon vermişti omega3 onu içtğümden beri tek tel saçım dökülmedi. İçindeki iyot iyi geliyormuş troide. Yüksek troidde saç dökülmesi yapmarmış. Uzun lafın kısası ilacı bıraktığımdan beri yine dökülmeler başladı. Bende tekrar aldım içmeye başlycam imom yok ama muadili regenesis aldm emzirirkende içilebiliyor. Umarım işe yarar yine. Demem o ki siz de isterseniz troidinize baktırın.