Deletedmom16 ayy sorma gözde yaa valla benimde öle kız sabah 6 da kalktı işte babası 7.30.gidi yo bak emzirdim altını temizledim yatırdım tekrar uyur diye ama yok kahvaltıyı zor yaptım neden ugumuyo anlamıyom 15.20 dklık uykularla hep ya mememde uyuyo yada ayamda sallarken uyuyo ayamda sallıyorum tam koyyom gene açıyo gözleri valla bende harap oldum inanki onla bera ber nedir bu anlamadım iki çocuk büyüttüm ama hiç böle degildi onlar koyardım uyuyrlardı bu ayamda sallıyorum uyuyo tam alıyorum uyanıyo valla lavaboya zor gidiyorum hatta 2020 çocuklarımı böle ne 😏😒😕