Minnakanne1 ilk doğum yaptığım zaman olmuştı 15 gün kadar sürmüştü. Acısı tarifsiz seni çok iyi anlıyorum benim göğüs ucum düşecek derecedeydi. Emzirmedim ben sağma makinası aldım sağdım biberonla verdim. Çünkü kapansa bile yara emdikçe açılıyor. sağma makinası al sağ ver az olursa takviye olarak mama ver. Ve Göğsüne kendi sütünü krem gibi sür. Anne sütünün iyileştirici özelliği vardır. Ben biberonun sonunda kalan sütü sürerdim sık sık sür ve üzerine gümüş kapağı kapatki göğüste kalsın iyileşsin. Gümüş kapağı sürekli tak içinde süt birikiyor aynı mantık göğüsü iyileştirir. Yazdığın ve yazılan her şeyi denemiştim çaresizlik içindeydim çok iyi anlıyorum en son sütüm iyi gelmişti. Ama dediğim gibi sağ ver bebeğine anne sütünden mahrum kalmasın.