Ek gıdada önce meyve ile başlanırsa sebze sevdirmek zor olur deniyor. Ben yine de bekleyin bir süre derim. En azından 5 aylık olsun. Benim bebeğim de 4buçuk aylık. 6 ayını bekliyorum acele edip zarar vermemek adına. Bağısakları İpek gibidir yazık etmek istemiyorum.