Mom036 biraz sakin olun bence , doktorunuz ek gıdaya başlayın dedi mi . Yarım kilo alması normal her bebek bu ayda okadar aliyor .bizde belki 500 gr bile almadık yani , hiç değişiklik hissetmiyorum pazartesi kontrolü var bakıcaz bakalım. Ama ek gıda için erken daha. Pirinç unu ile çocuğu şişirmek de hiç mantıklı değil. Fazla kilo , fazla sağlık demek değil çünkü .az alsın ama sağlıklı olsun bebislerimiz 😘