Tubina Hasderluna yani evet alışıyor diyen annelerde çok ama biraz hareketli bi bebiş benimki birazda huysuz memnun edemiyoruz hiçbi şekilde bende duracağına satmak istedim
Leylus Tubina canım bende ebebek markası baby plus aldım 170 tl ye 3 kere toplam 3 saat kullandık bence model ne olursa olsun zor kanguru taşıyamıyorum gücüm yetmiyor 😥 bendemi satsam kıyamıyorum da bu virüs zamanı o kadar emek verdik gittik 😥
Leylus Deletedmom348 aynen öyle bebek arabasindada yaislik yapmışım o kadar kaba bisey ki eşim pusetle ekinde taşıyor canı çıkıyor doktor işimiz çok oluyor bi yere çıktığımız yok başka o da eziyet oluyor 😥
Deletedmom348 Leylus Bana artık eşim şu yanlış seçimleri bırakalım bir sürü para çöpe gitti diyor. Napayım olmuyor yani
Demetbulut Tubina bazı çocuklar sevmiyor mesela yigenimin kangurusunu kızımda denedim 5 dj durmadı ama oğlum da Solomom baby kullanıyorum cik memnunum seviyo4
Dilekoyku SrcAndMom bnde satiyorum cnm yenidogan aparatida var 100 liraya gri istersen istagramdan resim atarim
Cagla93 Eliff112 bende kullanamadım maalesef her yöne olan siyah model var 2 3kere deneme amaçlı taktım bida yok kullanamıyorum alırsanız vereyim size