Betvol35 Asklepios kayınvalidemle altlı üstlü oturuyorum bende ayrı annemde ayrı toplamda 80 tane aldık onu bitiyorum düşünün 🤭🤭az kaldı diyebilirim. Gideri var daha bakalım 😅😅
Elif-Liya Asklepios birde kiloya bakma canım bacak da iz yapıyor mu rahat mı ona bak bez alınca bence çünkü ben öyle yapıyorum
55eren55 Asklepios bende 6 kiloyken 3 numara kullanıyordum 7 buçuk kilo olunca 4 e geçtim canım boyuna büyük olmayacağını düşünüyorsan kullan ama 3numranın iç lastiklerine makas atabilirsin ben öyle yapıyorum yoksa çok iz yapıyor
Asklepios Bsecill 4 numara kullanmaya başladım bebeğim daha rahat ve sızdırma yapmıyor. Demek ki uygunmuş
Kucukprensim Asklepios benim bebeğim 7 kilo ben hala 3 kullanıyorum çok bol olur 4 zaten 9 kg ya kadar değil mi o