Benim kizimda 3. Ayda baslamişti. Parmak emerek uyuyordu.Doktorumuz kesinlikle mudahale etmeyin.9 aya dogru birakir dedi.biz zaman zaman dayanamayip mudahale ettik.(kendim 7 yasina kadar neredeyse uyurken parmak emdiğimden dolayi)Ama etmeseymisiz keske.8.5 aylikken alt sisler cikti suan 11 ayligiz.hiç sokmuyor ağzina.Ne uyurken ne de gündüz.Oyuncaklar etraf dikkatlerini cekmeye baslayinca en sevdikleri ilk oyuncaklari ellerini unutuyorlar merak etmeyin.Tavsiyem rahat olun.