Momkids benim oğlumda 3 aylık baktım parmağını emiyor çok sevindim ablasıda emerk büyüdü bi arkadaşada bunla ilgili cvp verdim diş yapısı bozulmazmı diye kızımı dişçiye kontorüllerini yaptırdık bi sorun yok sadece uyurken parmağını emiyordu çok rahat oluyor oğlum 3 aylık allmadığım yallancı emzik kalmadı emmedi öğürdü devamlı kızım anne karnında emiyordum kızımın bebekliği çok rahatmış bunu oğlumda anladım sağlıklı olsunda razıyım ama sabah 6 ve 7 lere kadar uyumadığını biliyorum meme emince dalıyor bırakınca uyanıyor çünkü ama parmanı emse bugünkü gibi rahat oluyor canım uzun oldu kusura bakma 🙈