Sudeuzum00 valla ben doğum yapalı 2,5 ay oldu halâ yanıyorum ateşler basıyor 😕 eşim çok terleyen bi insandır normalde ben hep üşüyen bir insanım ama o bile diyor ki sende anormal bi durum var ben terlemiyorum. 40 bitince geçer dedim ama geçmedi. Sanırım adet olmadığımız için hormonlardan kaynaklı böyle oluyor 😏 havalar soğusun kış gelsin diye dua ediyorum artık