Sudeuzum00 40 çıkınca da değişmiyor valla .4 aylık oldu bebeğim, hala deli gibi terliyorum. Geceleri sıcaktan uyuamıyorum .Eşim ve çocuklar sıcak değil ıyi diyor ama ben bunalıyorum. Hele emzirirken imdat diye bağırmak istiyorum , özellikle boynum cayır cayır yanıyor yaa🥵🥵 3. Bebegim bu öncekiler kışa denk gelmişti, hiç boyle bişey yasamamistim