BerenandMom selamlar cnm 5.5 aylıkta başlattı doktor bize tadımla başladık blw yöntemini biraz daha büyüdüğünde yapmamı önerdi kaşık reddi ve öğürme refleksi oluşmaması içinmiş , 3 gün kuralıyla başladık 1. Gün 1 tatlı kaşığı 2.gün 2 3. Gün 3 kaşık, buharda pişirdim sebzeleri kabak havuç, brokoli, patates, bal kabağı tek tek tattırdım hepsini çatalla ezdim , ilk başta yoğurt denettim sonra sebze sonra da meyve ve en son yumurta denedik bu yöntemle, şimdi de tarhana , mercimek , yayla ve sebze çorbaları yapıyorum oran 1 çay bardağını geçmicek şekilde , 2 öğün veriyorum ve %70 anne sütüne devAm, sabah kahvaltısında yumurta sarısı lor peynir muz avakado yada yulaf veya pirinç unu na meyve karıştırıp veriyorum( cam rendeden geçmiş yada çatalla ezilmiş) blender hiç kullanmadım süzerek veriyorum çorbaları genelde , kızım sadece zeytin yağını sevmedi birde lor peynirini direk yemiyor karıştırıp veriyorum birşeylere , bu aralar da kendi yaptığım bebe bisküvi nü denetiyorum ve zaman geçtikçe de taneleri büyütüyorum katıya alışması için