Duygusm Keremtugra Ben cırtlı bez kullanıyorum halen. Arkadaşlarıma danışmıştım külot bezi, çocuğun daha büyük olduğu zamanlarda kullanışlı olduğunu söylediler.
Keremtugra gozdem006 4 aylikken 4 numara büyük geldi sanki gerci bnde hatirlamiyorum nezman gectigimizi
serebro Bende sleepy kullanmaya başladım. Oğlum 4 aylık 4 numara kullanıyoruz ama iç lastikleri çok sıkı aşırı iz yapıyor sanki o yüzden pek memnun olamadım sizde de oluyor mu hanımlar?
Diladenizim2504 serebro biz 15 aylığız 4 numara kullanıyoruz maşallah kaç kilo ki kuzunuz 4 aylığa 4 numara kullanıyorsunuz
ElifkonunAnnesi Keremtugra o zaman azcık zorlayıcı olabilir ☺️ benim kızım da durmuyor yerinde, dursun da giydireyim diye uğraşırken artık ağlamaya başlamıştı, cırt cırtlıya geri döndüm o yüzden 😅 şimdilik böyle daha iyi 🤭🤭
OzcaNimet Keremtugra Ben külot bez kullanıyorum kullanımı kolay. Ama beden farkı oluyor. Cırtlı bezde 3 kullanıyorsanız külot bezde 4 numara alın.
Diladenizim2504 serebro maşallah biz 10.500 kg mız 4 numara kullanıyoruz cırtlı da da kilotta da ama bizim gece kilot bezimiz sızdırma yapıyor sadece gece cırtlı kullanıyoruz sık çiş yapıyordu ama yavaş yavaş uyanmamakta başladıkça gece çiş oranımız da azaldı
Eesmaaanur Keremtugra cirtli kullanıyordum. Külot dneemk istedim. Ve cirtlidan daha kullanışlı bence. Artik cirtliyi daha cok sevdim
Ata0905 Keremtugra bezin ölçüleri normal bezlere göre küçük biraz . Ama bezden memnunum. Sızdırma pisik vs yok
Ata0905 Keremtugra normalde 4 takıyorum 4 külot bez biraz bacaklarını sıktı bol kepceden bağlıyorum 😁 bitsin diye
Sydagl Keremtugra kullaniyoruz biz. Memnun kalirsn. Kulot bezlerde sizdirma vs oldugunu duymustum ama hic oyle bisey yasamadik. Cok memnunum yerinde durmayan bebeginiz varsa pratik gelecektir 😂
Sydagl Keremtugra bebegim.10 aylik.9 kilo. 4 numara nin kilo araliginda onu kullaniyorum. Skmiyor. Cirt cirtlida da 4 numara kullaniodm. Bi numara buyuk nasil.kullaniolar anlamafm. Ama 4+lar dan alabilirsn onlar yarim yada 1 cm daha buyuk.oluo.