dilaraeti benimde kızmda 3 gün kontrolun de sarılık vardı 14 lerdeydi, mama takviyesi yap dedi doktor inat ettim vermemek için. Kaynanam ve eşimin zoruyla 2 gün, gün içinde 2 kez mama verdim. Ama ekstradan gün içinde toplam 3 çay kaşığı su verdim kızıma. Suyun sayesinde geçti sarılığı 4gün sonra 10.6 ya, 2 gün sonrasında da 6 ya düştü.