dilaraeti kilo alımı iyiyse neden mama vericeksiniz ki doyurup demekki . Benim bebeğimde de vardı hala var gözlerinde 36 günlük oldu . Ama yapılan kan tahlillerinde ve karaciğer ultrasonunda bi sıkıntı çıkmadı . Bazen sürebiliyormuş 2 ay uzamış sarılık diyolar ve 15. Günden sonra herhangi bi müdahale yapmıyoruz zaten demişti doktorum. Eğer kilo alımı iyiyse normalse doyuyordur ,lütfen mama verme😐