Eses20 nagissss6606 http://www.doktorumlabuyuyorum.com/saglik/aci-elma-yagi-sandiginizdan-daha-aci şuraya bir bakın, nörotoksik etkisi var ne yazık ki
Qwer tosbikannesiii ben de iki damla var 1 aylık kızım nasıl kullanıyorsunuz acaba sab işe yaramadı diye biogaia aldım onu da Bi kere kullandım o da kabız yaptı sanırım daha cok ağladı ikisini birden kullanmadım işe yarıyor mu
tosbikannesiii Qwer canım ben az veriyorum sab simplexi şimdilik iyi gazını çıkarmaya yardımcı birkaç gündür daha iyi
Senemgnccc Toprakana Ben rezene kullanıyordum instagramda paylaşım yapmıştım bi kaç arkadaşım yazı atmış çtı okudumda rezene zararlıymış o yüzden artık içmiyorum