mer_mer Senemgnccc gaz damlası olarak sab simplex zinco birlikte kullanıyorum bunlara ek biogaia bagırsak düzenleyici kullanıyorum işe yarıyor gibi
1808eflal Senemgnccc ben damla kullanmıyorum acı elma yağı diye bir şey aldım aktardan ayaklarının altına masaj yapıyorum hemen o anda çıkıyor gazı
Kutay09 Mommy bliss’e basladik iki gün once. Bir nebze rahatladigini düşünüyorum,şimdi mommy bliss night time alıp gece onu vercem
Qwer tosbikannesiii ben de iki damla var 1 aylık kızım nasıl kullanıyorsunuz acaba sab işe yaramadı diye biogaia aldım onu da Bi kere kullandım o da kabız yaptı sanırım daha cok ağladı ikisini birden kullanmadım işe yarıyor mu
CanselK 1808eflal elma Yağı birebir bende kullanıyorum ayaklarına göbeğine masaj yapıyorum çok iyi geliyor anında çıkarıyor gazını
1808eflal Tugbacolak günde bir fazla olabilir gazı ne kadar sıklıkta oluyorsa ona göre yapın çünkü fazlası da zarar veriyor
Minik1anne Senemgnccc ben zeytin yağı içiriyorum günde iki kere 1 çay kaşığı ve karnına masaj yapabilirsin benim görümcem zinco kullanıyor oda iyi geliyor bebişine bide günde 3 defa rezene iç derim canım