EmineAyan Aysi ben hiç birşey yapmadım, afedersin ama hayvan gibi de yedim 😂 20 kilo almıştım hamileliğimde şuan kızım 5.5 aylık ben hamileliğimden önceki kilomdayım. Fazla takılmayın bence, zamanla hepsi gidiyor 🤗
[silindi] Aysi bol su içmek ve uykusuzluk şahane kilo kaybettiriyor😀doğuma girdim çıktım ve bir haftada hem hamilelik kilosu gitti hem de üstüne 1.5-2 kilo daha verdim
Ebruelcin Seda sofradan tam doymadan kalkıyorum midem küçülsun diye, önceki gibi asiri tatlı tuketmiyorum, malesef yürüyüş hiç yok havalardan dolayı, doğum yapalı 4 ay 12 gün oldu, sezaryen gobegim armut gibi duruyor 😲
Selinozgeenn Seda yok canım bebeği neden zayıflasın içerisinde bu kadar yararlı bir besin bebeği zayıflatmaz hurafelere inanmayalım 😌
deletedmom913 Aysi bebeğim 33 günlük bizde mama... süt gelmeyecek artık umudum kalmadı neyse orasını geçelim😂 bende kafamı dağıtmak için diyet ve spora başlamak istiyorum ama sezeryan oldu doğum 1 ay kadar daha bekleyeceğim iştahım kesildi benim zaten doğumdan sonra ölmeyecek kadar yiyprum ama süt olsun umuduyla yedim herşeyden... şu an hamile kaldığım kilodan 10 kilo fazlam var ve benim hedefim 20 hatta 25 kilo vermek😔 Allah izin verirse yaz sonuna kadar bu kiloya erişmek istiyorum kış bitmeden dukan diyetini uygulayacağım ben daha önce bu diyetle 2 ayda 12 kilo vermiştim.. kışın yapılabilecek en güzel diyet keşke şimdi başlayabilsem ancak özel diyete giriyor ve light ürünler bulmak çok zor:(
Dimplesbaby Canım ben geçen cumartesi diyete başladım bebeğim 6 aylık oldu emmeyi bıraktı maalesef bende kilo vermek için bişeyler yapıyım dedim şekersiz diyete başladım 83.4 kg ile gümde yarım saat evde hareket yapıyorum akşamları da normal yemek ne varsa onu yiyorum beyaz ekmek yerine tam tahıllı bir ekmek yiyorum Bugün sabah tartılfım 81.1 çıktım çok mutluyum
ayis Aysi valla ben bebeğime sadece anne sütü verdiğim için sanırım şimdilik bende bişey yapamam ama 72 di doğum yaptım iki buçuk ayda 12 kilo gitmiş kalan on kiloyuda verebilsem iyi olur inşallah verebilirsiniz siz de
Canan6048 Bn hamıleliğimde başta 5 kılı Verdun sonra 15 kılı aldım Doğumdan sonra hamılelıkte verdıgım kıloya düştüm cok mutluydum süt olsn dıe habire yedim emzırdıkce acıktım yedim ama anca bana yaradı verıdgım kılodan 7 kılo geri aldm zayıf bırı degılim zaten de vermek ıstıyorum ama nasıl olcak bılmıyorum😞
Eylul2018 Elifsuyum ödeminiz vardır emin olun Liptonun kayısı çayını öneririm ödem için bende emzirdiğini için sadece yemekten kısıyorum sütüm azalmasın diye umarım kilo verebiliriz yaz kadar 😭😭😂
Elifsuyum Eylul2018 inşallah hepimiz veririz canım ben iki öğün beslenmeye çalışıyorum ara öğün yok doyasıya yiyorum bitki çayları tüketiyorum ama 6 tl su mümkün değil 3 tl ancak zorlamaya çalışacağım kendimi deneyeyim çok su içmeyi
Ozgan Eylul2018 ben çok da dert etmiyorum çevrem de gördüğüm bir çok Doğum yapan arkadaşım çocukları yürümeye başladıktan sonra zayıfladılar koşturmaktan şuan yatıyor bebişler o zaman peşinde koşacağız takılmayalım bence fazla 😊
Elifsuyum Selinozgeenn ne kadar suya demliyorsun bn bir su bardağı içine sıcak su döküp yapıyorm sabah aç karnına içiyorum
Ecee Ozgan benimkide sağlayın a bakmak istemiyor durmuyor bende diyor ama ben çocuğu kucağına verip hemen çıkıyorum evden 🤣
Ozgan Aysi yapmayın karın eğzersizi ben 2. Ay başladım dikişlerim günlerce ağrıdı sanki yeni olmuş gibi