Irem_16 bendede ilk dogum yaptıktan sonra vardı. Dediğin gibi bilmiyoduk başımıza ne gelecek 😁 şimdi bilincliyiz. Sezeryannoldum ama o uyanış anındaki cektigim acı sonda takılması, kanama kontrolü yapan ebeler benim icin kabus gibiydi 😁 kızım şuan 22 aylık . Seneye birtane kardeş düşünüyoruz kısmet olursa bakalım😬