Ben 20 saat sancı çekip üstüne suni alıp açılmam 8cmden sonra ilerlemeyince sezaryene alındım. O kadar sancıya sabredip bi de normal olmayınca üzüldüm tabi. sezaryen doğumdan sonra da sadece 3 gün fena dikiş acısı yaşadım sonrası azalarak bitti korkulacak bir operasyon değilmiş ikisini de yaşadıktan sonra keşke planlı sezaryen olup kendimi mahvetmeseymişim dedim.
Tabi normal doğum beklenirken suyun o çubuklarla patlatılması, yarım saatte bir açılma kontrolü yapılması damar yolu açılması epidural takılması suni verilmesi ve cektigim sancılar Operasyon sonrasında da kanamamım aşırı olması ve rahim toparlanmadığı için rahim masajı yapılması(ki en korkuncu buydu) Doğum sonrası da sürekli hemşire ve ebeler tarafından meme sıkılarak süt kontrolü, birkaç mastit tecrübesi ve o iğrenç meme masajı yapılması tüm bunlar bende travma oluşturdu. Vücuduma dokunulmasını artık asla istemiyorum başım dönüyor irreti oluyorum…