Aynı benim kızım. 10 aylık. Doğduğu zamandan beri 6 dan sonra kalktığını görmedim. Bir elin parmaklarını geçmez yani. Şu camlara folyo nasıl çekiliyor ya ben karartma perdesi de alayım diyorum bilmiyorum işe yarar mı. Benim kızım da en geç 20.30 da uyur. 23 de de uyutmayı denedim yine 5 de uyandı aynı yani. :) gece de 3 kez emziriyorum.