merveyyoruuk Kızım 11 aylık. Akşamları 7.30 8 gibi yatıyor ama gel gör ki sabahın körü tabiriyle 5 de kalkıyor valla deli oluyorum geç yatırmayı da denedim yine 5 6 arası kalkıyor. Bi gün 7 de kalksa valla kına yakacam nasıl olacak bilmiyorum 😏
Leylus merveyyoruuk canım allah yardımcınız olsu ya biz 84 günlüğüz 23 23.30 gibi anca uyuyor bebeğim normalde 4-5 saat sonra uyanır emet aman2 gündür 6.5v7 saatte uyanıp emiyor normal mi acaba bu kadar ac kalmasından bisey olurmu birde daha erken ne zaman uyur
merveyyoruuk BhtrOlcay_ Canım aynen uyanmadan uyuyor ama ah bi bi saat daha fazla uyusa 6 falan razıyım 😂
merveyyoruuk Derya2405 Canım benimde çok uyumadığım oldu kızım kolikti ilk 6 ay uykusuzluktan full çektim 7. Aydan sonra düzeldi çok şükür 🤗
merveyyoruuk Selinsu1 5 de uyanıyor karnını doyur altını değiştir falan tekrar uyuyor bide sallanması cabası yarım saat sallıyorum 6 da uyuyor 6.30 da tekrar ayakta😂
ballilokmaninannesi @merveyyoruuk vallahi imrendim 😔 çünkü benim kızım da 8 aylık gece 3 ten önce uyutamiyorum sabah erken kaldırıyorum akşam erken yatsın diye ama uykusuzluğa dayanamayıp uyuyor uyku düzeni sıfır yani 😔
merveyyoruuk ballilokmaninannesi Saati çok geçç nasıl dayanıyor gece 3 e kadar Allah yardımcın olsun canım inşallah uykuları hemen düzene girer 🙏🏻
Asaf0625 ballilokmaninannesi sizde geç saate kadar oturuyomsunuz benim eltiminde kizi 4 yaşında dogdugundan beri onlar oturursa kızıda oturuyo erken yatarlarsa kizida yatiyo
Aryasare ballilokmaninannesi Sürekli erken kaldırın elbet alışcaktır bende erken kaldırarak alıştırdım birde her aksam aynı saatte yıkadım
Eser3458 Bizde buradayız canım hav hav sesi duydu hav hav diye koşarak uyandı birde bana gel gel diyo 14 aylık😀
merveyyoruuk Derya2405 benimki de döne döne kendini uyandırıyor durduramıyor dönmeyi büyük beşiğine geçirdim rahat etsinn diye dönmekten uyuyamıyor kız😂
meryembetul merveyyoruuk sabahin körü yok cnm bnm sabahin nuru var… Bn sewiniyrm o saatte kalkmasına ne guzel ezanla kalkiyo… Bnm kizim 4 bucuk aylik hep ole dogdugundan beri…
merveyyoruuk meryembetul Canım ben espirisine dedim onu da geçenlerde öyle bişey okumuştum çocuklar hep o saatlerde uyanıyorlar Rabbimi zikrediyorlar diye haklısın🥰
merveyyoruuk ATC Büyüyene kadar yavrucaklar bize uyku yok benimki erken yatıyor ama ben 12 1 den önce yatmıyorum tabi ki de uykusuz kalıyorum🤦🏻♀️
Kk39 RoseK bende 4 aydır deliksiz mışıl mışıl uyuyamiyorum ama napalim canları sağ Olsun annelik dedikleri şeyi yaşamak nasip oldu bizlerede 🥰
merveyyoruuk RoseK Canım benimki de kolikti uyku falan yoktu annem yanımdaydı ona verir uyurdum biraz da sonuçta annesi sensin illaki uykusuz çok kaldım🥺🥺
merveyyoruuk ENA O saat 5 varya uykunun en tatlı yeri 😂 Tabi bi de eşim işe 5 te gidiyor giderken uyanmaması elde değil bir kapı açar pat küt valla yavaş açıyorum aşkım diyor dedim bu yavaş haliyse😂 Kızım beni uğurlamaya kalkıyor diyor😬😬
minnakbaby merveyyoruuk ayni yaa ta bastan beri 5te kalkiyor. Hergun 6ya kadar zorla uyutmaktan yoruldum 😒 5te bisey oluyo cocuga uykusu var ama kimil kimil ve dalamiyor 1 saat kucakta tutuyom. Sizin direk uyaniyo mu 5te?
merveyyoruuk minnakbaby 5 de sesleri geliyor gidiyorum beşiğin içinde oturmuş oynuyor direk uyanıyor 😁 1 saat bende uyutmaya uğraşıyorum uyumuyor sinirleniyorum bırakıyorum 7 de tekrar yatıyor uyku aralıkları 2 şer saat🤗