Bilge_ Cansuu1 Bende iyiki yaptırmışım diyorum 🥰 Evlenmeden önce özel bölge hariç (doğum olmadığından dolayı tavsiye etmemişlerdi) tüm vücut yaptırdım, doğum öncesi ve sonrasında da hiç birşey olmadı 🤗
NurR Cansuu1 bende başlamayı düşünüyorum buz lazer mi iyi diğeri mi acaba bilen biri beni de aydınlatsa 😊
pelinsss Buz başlıklı epilasyona kol altı için 13 seans falan gittim, 6 seansta bitmez devamını almak zorundasın.
Cansuu1 EsofmanliSevketHoca markasını bılmıyorm canım ama benım yasadıgım yer kucuk bi yer. O yuzden fıyatı öyledir pahalı yapsa hıc gıden olmaz 🙂
Cansuu1 nilosaydn bıtmedıgı surece seans alabilirim. Kucuk yerdeyim baska yapan yer yok cok uzak cocugumu bırakıp gitmem sorun olur