Cansuu1 Kızlar sarısınım ama tüyüm siyah zamanında cok jilet yaptıgım ıcın ne kadar sir de yaptırsam degısme dı. Bikini koltuk altı ve bacak ıcın gıtmek ıstıyorum 6seans 700tl anlastık. İşe yarar mı hiç cevremde giden de yok bılgı verırsenız cok sevınırım
Beren2323 Cansuu1 ben evlenmeden önce yüz hariç tüm vücut yaptırdım rahatlık valla doğumdan sonra hormonlardan çıkar demişlerdi ama çok şükür çıkmadı bazı yerlerde tüy şeklinde oluyo onu da hallediyorım
doganursezmag Cansuu1 ben hamilelikten önce gittim bikini ve koltuk altı ama bende tam bitmedi. Kol altı bitti ama bikini hamilelik ile yeniden hormonlarla çıktı ve geri jilete döndüm🤭
EsofmanliSevketHoca Cansuu1 cihazın markası önemli , yarım bacak mı , tüm bacak mı ? Fiyatı fazlasıyla uygun geldi bana , bundan 7 sene önce komple vücut ikibine almıştım ben 2 gebelik geçirdim hiç çıkmadı ..
Cansuu1 Beren2323 evet öyle diyorlar henuz ılk cocugum ikincide cıkar mı bılmıyorm ama denemek ıstıyorum
Efy Siyah olması daha iyi zaten ben evlenmeden önce gitmiştim 8 seans çok faydasını gördüm bacaklarımda artık tek tük çıkıyor cımbızla alıyorum kollarım 3 4 ayda bir belli belirsiz çıkıyor koltaltıda aynı şekilde şimdi bir seans daha gitmeyi düşünüyorum çok iyi fiyat ama sizinki normalde tek seansı 300 ile 600₺ arası değişiyor
doganursezmag Cansuu1 kol altında tüy şeklinde var alsan da çoğalmıyor ama bikini bölgesi iç kısım zaten hiç bitmemişti azalıp ergenlikteki gibi tüye dönmüştü hamilelikte eski haline döndü jilet de vurunca ☹️
Cansuu1 EsofmanliSevketHoca markasını bılmıyorm canım ama benım yasadıgım yer kucuk bi yer. O yuzden fıyatı öyledir pahalı yapsa hıc gıden olmaz 🙂
uzumlukekim 2500 ₺ verip 12 seans gittim ve hic memnun kalmadim diyebilirim 🙄 tabiki gittigim yer ve cihazla alakalidir onlar da farkinda ki basta 8 seans anlasmistik 12 ye cikardilar. Bosuna canim yandi aylarca. Tabiki faydasi oluyor komple vucut gittim ama kol koltukalti ve ozel eskiye dondu diyebilirim bir tek bacaklardan memnun kaldim 😑
hulyatkknt Cansuu1 ya bende istiyorum ama emziriyorum acaba bu durumda yaptırılıyor mu var mı bilginiz
Mom44 Cansuu1 evlenmeden önce uzun süre gittim şuan agdaya devam ediyorum ama çok ince oldukları için acı.bile hissetmiyorum diyebilirim tamamen yok olmuyo rahatlık koltuk altı zaten nerdeyse yok güzel yanı sonuç alırsınız
nilosaydn Cansuu1 6 seansta bıtmesı mumkun degıl… sakın sakın .. 700 tl fıyatmı verdıler bide ??? ben bır sene gıttım 12 seans.. hala daha bıtmedi sakın baska bıyer arastır
Cansuu1 nilosaydn bıtmedıgı surece seans alabilirim. Kucuk yerdeyim baska yapan yer yok cok uzak cocugumu bırakıp gitmem sorun olur
Yasemin__012 Cansuu1 en iyi makine alexander gideceksen o makineyle çalışan bir yere git. Diğer buz lazer ve diod makineleri kökün derinine inmiyor..