symtnsmn hiraveannesi aleykum selam:) Hastanenin verdigi aşi kartinda ağladıkça emzirilir diyor ben de oyle yapiyorum gaz sancisi vs dolayi ağlamıyorsa. Geceleri de kendisi uyanmayana kadar uyandirmiyorum gece zaten 2 saatte bir falan uyanıyor