hiraveannesi Her istediğinde, 72 günlük bir bebek ya altı yaşsa ya emmek isterse ya gazı varsa ağlar kolik değilse. Memeyi teklif edersiniz emiyorsa evet bu yüzden ağlıyordur. Emmiyorsa gaz vs bakılmalı. Her istediğinde memeyi vermezseniz meme reddi yaşayabilirsiniz, anneniz doğru söylüyor.