ant331 işte bende bu sıkıntıyı çekiyorum, lavaboya girmek için onu ağlama krizine ter ediyorum ama öyle böyle ağlama krizi değil gözlerini yuma yuma, kendi sıka sıka kıpkırmızı kesiliyor, yemek yiyemiyorum hep kucagımda.. İş yemek bulasık hayatım hep dağınık oldu