Salihabebegim33 Burada çok tartışılıyor örümcek, yürüteç vs. Ama zararlı yani bu tarz araçlar. Bazı anneler biraz olsun iş yapayım ya da biraz kendi kendine bebeği zaman geçirsin diye bazı anneler de yürümeyi hızlandırdığını düşündüğü için kullanıyorlar. Ama ben hızlandırdığına inanmıyorum. Her bebeğin gelişimi kendine özgüdür. Benim iki kuzenime de zamanında kullandırmışlar, ikisi de geç yürümüş ve birinde sırf yürüteç yüzünden parmak ucuna basma derdiyle uğraşmışlar. Omurgasından yürüme güçlüğüne kadar birçok zararları var. Burada anneler öneriyor ama önerilerle kullanılan yürüteç ya o bebeğe zarar verirse diye düşünmüyorlar. Ben bebeğime kullanmıyorum, kimseye de önermem. 🤷🏼♀️