Ahmedinannesi canım benim bu bebeğimden önce 3 bebeğimde ne biberon ne emzik emdi anne sütü ile beslendiler ama hepsindede meme reddi yaşadım maalesef ,bebeklerin bir çoğu yapıyor bir dönem ,sonra geçiyor. günde bir defa vediğin için mamayı bence ondan değildir ama medelayı bir dene derim ,dediğin gibi 80 tl den daha değerli anne sütü birde alınca zorlanır ilk zamanlar panik yapma devam et medelaya kullanma klavuzu dada yazıyor bebebklerin alışması zaman alır diye