Merhaba kızlar,günde sadece bir kez akşamları 60-90 cc arası mama takviyesi yapıyorum,lansinoh biberon kullanıyorum ama kullanmaya başladıktan iki hafta kadar sonra mama saatini bilir gibi akşamları meme reddi yapmaya başladı,biberonu verince susuyor.Önce akşamları olan bu durum şimdi birkaç gündür gündüzleri de başladı.Bugün ağlama krizlerine girdi memeyi istemedi,biberonu verdim bi kerede 90cc içti bitirdi sakinleşti biraz.karnı doyunca 15-20 dk sonra tekrar mememi vermeyi denedim o zaman tuttu ama açlıktan değil emzik niyetine,sürekli çıkıyot ağzından,güzel kavrayamıyor bile.belki biberondan kaynaklı bi meme reddi değildir bilemiyorum ama çok tedirgin oldum ve her ihtimale karşı değiştirmek istiyorum biberonu.Medela calma kullananlardan yorumlarını bekliyorum,bu biberona geçmeyi düşünüyorum..😥