Snglkmlalp
Benim büyük oğlum 9 yaşında küçük oğlum 3 aylık.
Büyük oğlum zamanında yoktu o yüzden yaptoramadim. Küçük oğlum için doktor 3 ayda baslayabiliriz ama eğer yapmazsanız 9 ayda başlarız dedi. Tayinimiz cikti o yüzden yaptırıp yaptırmamak konusunda kararsız kaldım. Gittiğimizde ilde ki doktor ile başlamak daha doğru olur diye düşündüm. Aşı sonrası ilk günler zor oluyor sonra toparlıyor. 2. Ayda beni çok zorlamisti. Ateşi 38.3 görmüştü.