boncukhaniminannesi Busra006 canım oncelikle geçmiş olsun nolur sütten kesme bebeğini bende oldum bende ilaç kullandim 5 gün ama hep emzirdim anne sütü koruyor ve ona ihtiyacı var hep emzir maskeni tak emzir
Busra006 boncukhaniminannesi tskr ederim çift maske takıyorum ellerimi yıkıyorum sürekli aynı odada yatmıyorum testi negatif çıktı inşallah negatif kalır
boncukhaniminannesi Busra006 benim bebeğim de negatif çıktı 3 kez test yapmışlardı 3 kez de negatif idi . Ve hastanede yatmamiza rağmen öyle kaldı taktiri ilahi aynı şekilde bende çok dikkat ettim
Fatmaadar Deletedmom328 ben de de oluyor gibiydi. Daralıyordum nefes yetmiyormuş gibi geliyordu. Ama oksijen ölçme aleti ile nefesimi ölçtüm.(eczanede satılıyor alet) Sıkıntı yoktu nefeste. Psikolojikmiş.