Turasra arkadaşın postunu engellemek istemem ama hem atlatmış biri olarak hem hemsiresiniz size sormak istedim. Yaklaşık üç gündür bogazimin sağ tarafında yutkunurken ağrı var bademciklerim yok bu arada. Dün biraz başım agriyordu dus aldım ona verdim ağrıyı duş alınca ağrır genelde ama bugün göğsümde sıkıntı var ara ara darlaniyorum nefes alırken birşey yok ama verirken göğüs kafesim batıyor bildiğin biraz daha izliyimmi kendimi yoksa gitsemmi doktora ?