ugur25bocegi benim bebeğim de 2 buçuk aylık geçen hafta 8 gün olmuştu yapmamıştı biz de doktora gidecektik zaten gidince sordum sadece anne sütüyle besleniyorsa çok normal kafana takma dedi. O gün de yaptı kakasını ☺️ Bazen 5 gün bekletiyor bazen daha az. 10 güne kadar hiç canını sıkma. Ben ara sıra zorlanmasın diye çay kaşığına biraz zeytinyağ koyup elimle birkaç damla da sütümü sağıp veriyorum deneyebilirsin