ugur25bocegi Sevgili anneler 2 buçuk aylık bebeğim. Geçen hafta 6. günün sonunda yaptı kakasini. Şimdi yine 6 gün oldu ama hala yapmadı. Çişini baya yapiyo ve gaz çıkarıyo ama kaka yok lavman yapmali mıyım sizce ? Bebeği böyle olan var mi😔😔
Yenianne135 ugur25bocegi ugur25bocegi benimde bebeğim iki ay 12 günlük. 5.gün sonunda kakasini yaptı. .Şimdi üç gun oldu yine yapmıyor anlamadım
Erhataaref ugur25bocegi cnm benim bebegimde öyleydi 5 gunde 1 haftada bir yapiyordu ben rezene tohumu ve kimyon tohumu aldim kaynatip gunluk 3 4 bardak iciyorum hergun kaka yapmaya basladi hatta günde 2 kere bile yaptigi oluyor ve bebegin gazina da iyi geliyor denemeli tavsiye ederim
annesininasyasi ugur25bocegi benim bebeğim de 2 buçuk aylık geçen hafta 8 gün olmuştu yapmamıştı biz de doktora gidecektik zaten gidince sordum sadece anne sütüyle besleniyorsa çok normal kafana takma dedi. O gün de yaptı kakasını ☺️ Bazen 5 gün bekletiyor bazen daha az. 10 güne kadar hiç canını sıkma. Ben ara sıra zorlanmasın diye çay kaşığına biraz zeytinyağ koyup elimle birkaç damla da sütümü sağıp veriyorum deneyebilirsin
mavisimmm20 ugur25bocegi ozaman normal diye biliyorum ama istersen sütünü sağıp içine bir çay kaşığı gerçek zeytinyağı ver öyle içir hemen yapıyor sakın doğrudan icirme zeytinyağını yada sağlık ocağına git orda kabızlık için şurup yazıyorlar ondan kullan canm
ugur25bocegi mavisimmm20 dün zeytinyağını dediğiniz gibi 4 damla süte sağıp verdim ama hic bi faydasi olmadi
ugur25bocegi Merve08 direk içirince boğazına takılıp boguluyomus geçen haberlerde çıktı bebek ölmüş zeytinyağı boğazına kaçmış
ugur25bocegi Yenianne135 evet tekrar yapamamaya başlıyo bende anlamadim önceden patir patir yapıyordu. Huzursuzluk var mi bebeginizde
Gokcenipek Fitil kullanabilirsin gliserin kansuk ya da paranox yarım uygulanıyor ama tamamını verme ben öyle yaptırdım mecbur
Merve08 mavisimmm20 2 ayrı doktor aynı şeyi söyledi bilemedim 🤷🏻♀️ ne kadar verirsen ver tamamen zararsız diyor. Boğazına kaçma olayını da sormuştum yetişkin bir insanın bile boğazına birşeyler kaçma ihtimali var dikkatli ve az az içir demişti