OMG5860 yani bir süre bende çok kafama taktım açıkçası en az 15 dil gelisimciye sordum o zaman soylebildiklerini yazdım normal cevabı aldım hepsinden de doktoru da normal dedi çocuklar hafızasına atarmis telaffuz etmese dahi mesela bı saat önce elma yiyordu uzandı alamadı elmayı çok net bir bilgi elma dedi bunda sasirilacak bir durum ylk aslında ama normalde demez asla sonra elma de kızım dedim geveledi ve söylemedi sorunca arada söyler geçen gün yemek yiyordu bende eline küçük kitabını verdim oyalansin diye bir den 10 a kadar rakamlar var her sayfa da çevirirken sordum kızım bu ne 1 bu ne 2 diye diye 8 ve 9 dışında 10 a kadar hepsini söyledi ben şok tabi sonra diğer küçük kitabını açtım bu ne dedim ağaç traktör bile dedi 😁 ilk defa civciv dedi normalde sorunca kollarını çırpar söylemez akşamına hepsini tek tek sordum babası da görsün diye birini bile söylemedi TV yi günde toplasan en fazla 45 dk izler oda 5 dk açarım kapatırım çoğu zaman 30 dk yi bile geçmez ancak yemek yemek istemez zorlanirsa açar sonra kapatırım hergun en az 10 sayfalık kısa yazılı resimli kitaplar okuruz en az 2-3 kitap hayvanlı resimli oyunlar oynarız yaklaşık 4-5 ay çok TV izlemişti ve hiç konuşmak istemiyordu bu yüzden birden kestim bir ara elimize telefonu dahi almiyorduk kaldiriyorduk evet etkisi oldu adını söyler yaşını söyler tabi üzerine dustugum kadar geri dönüş aliyormuyum desem belki de alıyorum ama belli bir süre sonra ortaya çıkacak belki daha tereddüt lu yaklaşıyorlar konuşma konusuna belki tam cesaret edemiyorlar o yüzden rutin ne yapıyorsam o artık kafama takmıyorum etrafımda benimde var çok daha fazla kelime kullanan çocuklar ama hepsinin gelişimi farklı işte hafızası çok kuvvetli mesela akşam oyuncağını koyduğum yeri ben unuturum kızım sabahın köründe koyarken gördüğü için hemen gidip bulur alır belki de hepsinin farklı özellikleri var ve zamanla gorucez 🥰