Deryaak ben deerma nın gümüş iyonlu buhar makinesini kullanıyorum su doldurmak çok kolay geceleri sesi hiç rahatsız etmiyor ve hava temizliyor çok memnunum ebebekten 299 liraya almıştı eşim sanırım oğlum öksürüyordu burnu tıkanıyordu aldıktan sonra düzeldi rahatladı yavrum