Deryaak yaşadığınız yere göre buhar nem makinası kullanmanızı öneririm Adana da doktorlar hiç önermiyor nemli ortam da hastalığa zemin hazırlıyormuş. Ben termometre aldım oda sıcaklığını ve nemini ölçüyor ona göre odayı havalandırıyorum.adana nemli bir bölge yaz kış doktor Petek üstüne takılan sulukları bile cıkarttırdı