su_sde hanımefendi bunun yakıştırmamakla ne ilgisi var. Fizyolojik bir şey bu. Normal gelişimsel bir davranıştır. İlk kez duymuş olmanız gayet normal karşılanabilir tabiki de ama verdiğiniz tepkiler çok anlamsız. Yakıştırmak, eylemi bilinçli yapan bir bireye söylenebilir ancak, bilinçsizce şu anda bunu tamamen içgüdüleriyle yapan bir bebeğe söylecek kelime değil.