Asell9 sezeryanla doğum yaptım kanamam 46 gün boyunca devam etti.. sonra durdu.. 3 gün bekledim 49. günde hormonlu spiral taktirdim.. bugün 58. gün.. spiral taktırdıgimdan beri kanamam var.. güya azalacaktı hatta kesilecekti.. ama başlarda böyle olması normalmiş sanirim..
doğum yaptığımdan beri sadece 3 gün rahat olabildim.. resmen 2 aydır kanamam var artık çok sıkıldım 😩😩