Asell9 merhaba. Öyle saçma şeylere inanmayın lütfen. Emzirmeye tam gaz devam. Sütün tadında hafif bi değişiklik olabilir ama asla ve asla emmeyi bırakmayacaksın dedi doktorumuz. 4.ay bitti regl oldum. Hatta düzensiz olur diyorlardı, 8.ayımız bitti 4 keredir tam gününde regl olurum. 😂