Iz-0309 ek gıdaya 4. Ayda başladık biz. İlk önce bebeğimde ufak miktar deniyoruz, sorun yaşamazsak banada açılıyor ürün. Böyle böyle yumurta, yoğurt çorbası ve peyniri açtık. Yoğurt çorbası verdiğimiz halde Henüz yoğurdu denemedik. Bazı doktorlar ise önce anneye denetiyor sorun yaşanmazsa bebeğe veriyor. Diyet açmanın da belli bir sırası vs olduğu için korkarım ben ne yalan söyleyeyim. Belki fazla pimpirikliyim😋☺️