başta kolik zannettik sabahlata kadar gazdan kıvrandığı oluyordu. emmesi güzeldi ama kilo alımı hep düşüktü. mamayla destekledik şikayetler geçmedi.(mama da inek sütlü normal mamaydı çünkü) her gün reflüsü ve her öğünden sonra mutlaka kusuyordu, az veya çok ama her seferinde. doktor bunlardan şüpheleneceği yerde kilosu düşük diye 4. ayda ilk defa yoğurt verdirtti. yoğurdun haftasına kanlı kaka yaptı. doktorumuz bir seferlik çok bişey ifade etmez makatta çatlak vs de olabilir takip edelim dedi. sonra kanlı kakalar devam etti. böylece diyete başladım. şu an kızım 7,5 aylık, hala emiyor. ikimiz de süt ürünlerini tüketmiyoruz. ek gıda süreci elbette daha temkinli ve yavaş ilerliyor, ama kanlı kakalar bitti.