Buglemcim20 canım öncelikle çok geçmiş olsun bağırsak felci ilk defa duydum ama bağırsağın 25 30 cm lik kısmını alırlar bir sıkıntı olmaz doktor bağırsağı dışarı vercez dedi mi ? Bir süre bağırsak toparlasın diye dışarı verebilirler sakin korkmayın biraz uzun olucak ama içiniz rahatlasın diye anlatayım arkadaşımın kardeşinin doğuştan bağırsakları normalden 2 kat daha büyük ve olması gereken yerden üstteydi idrar ve dışkılama olmuyordu 2 bağırsağı da dışarı verdiler bağırsakları normal boyuta getirmek için belli bir cm kesildi ama daha farklı bir durum olduğu için onun uzun bir süre bağırsak dışarıda kaldı kolostomi torbasıyla 2 sene durdu sonra bağırsakları içeri aldılar çok şükür şuan 8 yaşında bir sıkıntısı yok diğer olay ise annem annemin kalın bağırsak ve ince bağırsağında çürüme ve delinme olmuş kalın bağırsaktan 50 cm ince bağırsaktan 4 metresi alındı 2 ay kalın bağırsağı ve ince bağırsağı dışarı alındı şuanda iki bağırsağı birleştirdiler tek torba olarak kullanıyor idrarı normal tuvalete yapıyor dışkıyı torbaya doktor 3 ay sonra onuda içeri alıcaz normal hayatına döneceksin dedi ve bağırsak en hızlı iyileşen organ olduğunu annemin aslında daha çabuk iyileşmesi gerektiğini fakat annemin delinme olduğu için iyileşme sürecinin uzadığını söyledi ki bebekler biz yetişkinlerden daha güçlü rabbim şafi ismiyle şifa versin eğer sormak istediğiniz bir soru olursa sorabilirsiniz ben gerekirse doktordan da sizin için bilgi alırım