BrcnBlgn Evet canım aynen anlattıklarını bizde yaşıyoruz. Aslında aç oluyo emmek istiyor ama belirli saatlerde bu şekilde oluyor. Ben ağzına gogsumu veriyorum kendisi emiyo kavga ediyor ama ara ara içiyor aç kalmaması için ve sarılık olmaması için bu şekilde devam ediyorum. Aslında bir yandan da ne kadar doğru bilemiyorum çünkü o şekilde çok hava yutuyor oda ona gaz yapıyor ama aç olduğu içinde bu şekilde mecbur kalıyorum. Bu arada internette baya araştırdım canım her emzirmeden sonra mutlaka gazını çıkart bebisin hatta bir göğsünden diğer göğsüne alırken bile gazını çıkartıp o sekidle alın yazıyor. Kriz saati gelmeden önce ılık duş rahatlatiyormus. Birde o ataklar sırasında bebeğini yüz üstü koluna yatirarak masaj yap kuzum onlar rahatlatiyor. Birde anne sütünden de gaz geçebiliyor bebeğe yediklerine dikkat et ve yemeklerine 1 çay kaşığı kimyon atmayı dene bunları gazı aliyormus. Birde ben hergun rezene çayı iciyorum hem süt arttırıyor hemde sakinlestirme etkisi var. Sütten bebeğe geçiyor zaten ama birçok kişi 1 çay kaşığı şekersiz rezene çayı bebeklerinize verin diyor. Ben denemedim ama doktoruna sorup onuda denicem. İnşallah biran önce duzelirler canım inan o aglamalarina dayanamıyorum ama annenin o sırada sakin olup bebeği yatistirmasi gerekiyormuş annedeki streside anlayıp huzursuz oluyorlarmis. 🤗