Canparcam_ oyy oy gececek hic merak etmeyin bu yazdiklarinizi aynen yasadik eşimle simdi hic yasanmamis gibi daha 6 aylik:) kucaginiza alin siz pilates topuna oturun hafif hafif ziplayin benimki ancak oyle sakinleşiyordu.. bir de imkan varsa titresimli ana kucaklari oluyor yani otomatik sallanan, onlar da gaz sancilarina yardimci oluyormus… ben surup kullandim damla miktarini bilemiyorum o yuzden ama hep o saate yakin verdim bence siz de oyle deneyin doktorun dedigi miktari geçirmeyin bence. Son olarak sesi kisilmaz aglamaktan merak etmeyin cunku bebekler diyafram nefesi aliyorlar ve o da ses kisikligina engel oluyor bolca agliyor sipalar:) kendiniz sakin olmaya hep pozitif kalmaya calisin inanin hissediyor sizi.. ben hep pilates topuyla sakinlestirip omzuma yatirirdim oyle uyurdu, guven almasi gerek size ihtiyaç duydugu icin hep emmek istiyor ama gazi var o kavga eder gibi sey de gazdan oluyor… gaz masaji videosu var ayse onerin ben onu hep yaptim bebegime o da ise yaramisti cokca… bol bol da okuyun, ayetel kursi, felak nas ve insirah surelerini, sekine duasi var onu… bizim yaptiklarimiz bunlardi:)