Merve789 annem hep bebekler sabah ezaninda uyanir asla uyumaz der. Gercekten de bebegim gece 4 te de kalkmis olsa 4.30da da kalkmis olsa emzirip tekrar yatirsam da uyumaz ya da uyusa da 5te yine de mutlaka uyanir. Zar zor tekrar uyuturum bu sefer 6 da bir daha kalkar babamizi gondeririz. Babamiz da gittikten sonra kendi yatagima alirim uyursa dunyalar benim olur ama cogu zaman uyumaz o saatten sonra bir daha