Esans Naz0106 merhaba. Ben de kırkım çıktığı gün regl oldum. Reglim bittikten 13 gün sonra tekrar regl oldum. Doktorumu arayıp sordum. Normal olduğunu, emzirirken böyle düzensizliklerin olabileceğini söyledi
pikacuu Naz0106 Normal canım içindeki pislikler temizleniyor aslında bu iyi bir şey keşke bende olsam. Beklemedeyim
Tubaozcan Naz0106 canım ben normal Doğum yaptım 93 gün kanamam oldu ama şiddetli değil akıntı tarzında 2 tane Dr a gittim ikiside normal dedi lohusasın dedi kan testi herşey normal çıktı sonra 3 ay hiç olmadım 3 Aydan sonra reglim gelmeye başladı
Sedaahmet Naz0106 ben dogum yapali 3 ay oldu. Dogumdan sonra kanamam 10 gün sürdü. Sonra kesildi. Hala da regl olmadim 🤷♀️ herkesin ki farkli demek ki